Monday 25 June 2012

First step.

Salam.


Zaman skrg nie semua org ade blog... Aku pun dah lama gak nak buat blog. Tapi tak tau nak masukkan ape dlm  tu nanti.. Kalau update aktiviti harian... mcm tak menarik.. hari-hari pergi kerja dan balik kerja. Kalau tulis kisah  orang lain... nanti salah tulis kena saman lak. Kalau copy paste jer artikel org lain... mmg senang punya kerja tapi tak bagus la macam tu. So aku kena ade originaliti sendiri...


Untuk blog aku nie... lebih tertumpu pada kuiz utk menguji dan menambah pengetahuan. Bagi sesiapa yang menjawab dgn betul tu... aku takde hadiah material nak bagi... cuma aku harap korang dapat keseronokan, kegembiraan, pengetahuan meningkat dan apa2 yang menambah nilai.


Tolong bagitau kengkawan pasal blog nie... 


ok.ka.


Selamat berkenalan & selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment